גיבוי וניטור ל- Directory Services

BeyondTrust Directory Audit & Recovery

מוצרי הניהול של BeyondTrust מתמחים בניהול תשתיות מבוססות Directory Services. מוצרים אלה מסייעים למנהלי רשתות ואבטחת מידע במגוון משימות – החל מבקרה בזמן אמת ועד לדיווח, היענות לצרכי אבטחה והתאוששות לאחר קריסה. מהלך העבודה האינטואיטיבי, לצד התראות ודיווחים אוטומטיים, מבטיחים לארגון אבטחת מידע ותאימות, ללא צורך בהשקעת משאבים נוספים במערכות. 

חבילת הניהול המודולארית של BeyondTrust מאפשרת להטמיע יכולות טכנולוגיות מתקדמות המתאימות לכל ארגון, עם אפשרות להרחבה בעתיד לפי צרכיו המשתנים של הארגון. חבילת הניהול כוללת מודולים ייעודיים לניהול סביבות Directory Services, כדוגמת:

בקרה – PowerBroker Auditor

רכיב ה Audit של BeyondTrust מספק רמת נוחות חדשה לדיווח על שינויים ואי-התאמות, באמצעות בקרת שינויים הנעשית במרכז פיקוח אחד. המבקר של BeyondTrust עוקב בזמן אמת אחר השינויים בתשתית Active Directory, לרבות מעקב אחר פרטי השינוי, ומעביר התראות מיידיות למנהלי הרשת, המזהירות מפני שינויים קריטיים שעלולים להשפיע על רמת האבטחה או על מערכת ההפעלה.

ניתוח – PowerBroker Privilege Explorer

כל שינוי באבטחה הוא קריטי. כלי ה- Privilege Explorer של BeyondTrust מציג לאילו משתמשים יש גישה לאיזורים או אובייקטים ספציפיים ב Active Directory ולמשאבי מערכת ההפעלה, ומעביר את המידע למנהל הרשת. כלי זה מסוגל לנתח ולהציג גם מה היתה תמונת ההרשאות בעבר, בכל נקודה בזמן – ובכך מאפשר איתור מהיר של מקורות לחריגות אבטחה. איסוף המידע והדיווח עליו, גם בעת שגיאה או קריסה, מתבצע אוטומטית. אפשרות מתקדמת זו חוסכת למנהלי הרשתות עומס וזמן עבודה יקרים.

גבוי ושחזור נתונים – PowerBroker Recovery

כלי ה Recovery של BeyondTrust מאפשר גבויים ושחזורי מידע לאובייקטים השונים של Active Directory. בניגוד למערכות גבוי "מסורתיות", כלי זה מסוגל להחזיר נתונים לקדמותם לכל רגע בזמן, ולא רק לנקודה בה בוצע גבוי מלא לנתוני Active Directory. המעקב הקבוע על שנויים באובייקטים, מספק לתשתית הזיהוי בארגון רמת פיקוח חדשה על שינויים. מנהלי רשת יכולים בקלות לשחזר את מצב המערכת לנקודה שבה התרחשה שגיאה או קריסה.

קישורים רלוונטיים:

קישור לאתר יצרן – Auditor for Active Directory
קישור לאתר יצרן – Recovery for Active Directory