ניהול גישת חשבונות רגישים

Privileged Account Management

PowerBroker – טפל בסיכונים, לא בשיקום!


חבילת פתרונות משולבת לניהול גישת חשבונות רגישים. צמצום סיכונים מבפנים והשגת נראות ובקרה.

פיקוח וניטור של גישת משתמשים רגישים (Privileged Accounts) מהווים חלק משמעותי במאמץ המושקע לצמצום סיכונים פנים אירגוניים, מניעה של גניבת מידע ועמידה בתקנות רגולציה. מנהלי אבטחת מידע וסיכוני IT נדרשים ללכת על קו דק בנסיונם להגן על נכסי המידע (הקריטי) של הארגון תוך כדי יצירה של סביבת עבודה רציפה ופרודוקטיבית למשתמשים ולמנהלים האדמיניסטרטיביים.

נראה כי שימוש במספר כלים נפרדים העובדים במנותק זה מזה מאפשר ״נפילה בין הכיסאות״ וחוסר הגנה ״הרמטית״ מפני סיכוני אבטחה לתחום זה. כלים ישנים ושיטות בקרה מסורתיות כבר אינם מתאימים, ומתקשים להשיג צמצום משמעותי ברמות הסיכון.

סוויטת המוצרים לניהול גישת חשבונות רגישים (PAM)

פלטפורמת PowerBroker לניהול גישה מחשבונות רגישים מהווה פתרון משולב שמספק בהירות ויכולת פיקוח ובקרה על כל החשבונות והמשתמשים הרגישים. באמצעות איחודן של היכולות, שרוב הספקים מציעים ככלים נפרדים, מתייעלת פריסת התוכנה, נחסכות עלויות, ומערך האבטחה משתפר, מה שמתבטא בהפחתה משמעותית בסיכונים הנוצרים בעת שימוש בחשבונות רגישים.

פלטפורמת PowerBroker לניהול גישה מחשבונות רגישים מכילה שלושה רכיבים חזקים, מעל שכבה משותפת (שכבת BeyondInsight) של איתור, ניתוח, דווחים, וטיפול בסיכוני אבטחה:

1. אבטחת גישה וסיסמאות רגישות (Enterprise Password Security)
2. הרשאות במחשבי קצה (Endpoint Least privilege)
3. הרשאות גישה לשרתים (Server Privilege Management)