ניהול ובקרת זהויות והרשאות

RSA Identity Governance & Lifecycle

RSA Identity Governance & Lifecycle, (לשעבר Aveksa), היא פלטפורמה הנחשבת לאחת מהמתקדמות בעולם בתחום בקרת זהויות והרשאות משתמש. בבסיס הפלטפורמה מונחת הגישה העסקית, הגורסת כי עבור בקרה וניהול יעיל של גישת משתמשים, על המערכת להיות בנויה עבור המנהלים העסקיים של הארגון (ולא בהכרח אנשי אבטחת מידע), אשר עליהם חלה חובת הבקרה, ואשר להם הידע העסקי הנדרש עבור ביצוע ההחלטות. הגישה העסקית לנושא ניהול זהויות ובקרת הרשאות של מערכת RSA IMG, יכולה לשנות באופן יסודי את האופן שבו ארגונים ניגשים לנושא ניהול הזהויות, ובכך לשפר באופן מהותי את הערך המושג מפרויקטים בתחום זה.

הפלטפורמה של RSA Identity Governance & Lifecycle מאפשרת:

קבלת החלטות טובה יותר, מבוססת קונטקסט עסקי של זהות המשתמשים

הגישה מוכוונת-מנהלים של RSA Identity Governance & Lifecycle מאפשרת להציג לכל מנהל עסקי את ההרשאות עליהן הוא נדרש לתת את הדעת, כאשר ההרשאות מוצגות במונחים עסקיים, ברורים ומובנים. באופן זה הדרג הניהולי-עסקי של הארגון יכול באמת לשאת באחריות הנדרשת ממנו בביצוע בקרת ההרשאות, תוך כדי עמידה בנהלים, רגולציות ודרישות אבטחת המידע.

ניהול הרשאות של כלל היישומים והנתונים, בענן ובתוך הארגון

האבולוציה הטבעית של מערכות המידע הארגוניות מאופיינת בכמות הולכת וגדלה של מערכות, יחד עם גידול בהיקף משתמשים וריבוי באמצעי הגישה והאחסון של הנתונים. הפלטפורמה של RSA Identity Governance & Lifecycle מספקת פתרון מערכתי מלא עבור כלל המערכות ומשאבי המידע הארגוניים – בין אם הם בענן או בשרת המקומי.

פתרון מהיר ומהימן המבטיח גישת משתמשים מתאימה

אחד המדדים החשובים ביותר של כל פתרון ניהול ובקרת זהויות הוא עד כמה מהר ובקלות מופעל בארגון תהליך של בקרת גישת משתמשים שמבטיח רמת גישה מהימנה למערכות ונתונים. הפלטפורמה של RSA Identity Governance & Lifecycle מאפשרת יצירה והטמעה מהירה של ממשק פיקוח גישה אוטומטי, אשר מקובל על המנהלים העסקיים, ובו בעת מבטיח ציות ותאימות לדרישות התקינה ולנהלי אבטחת מידע.

זמן הטמעה קצר והוצאות תפעוליות נמוכות

הפלטפורמה של RSA Identity Governance & Lifecycle מבוססת על פילוסופיה של "קונפיגורציה במקום קסטומיזציה" ולכן מאפשרת ליותר מ- 80% מלקוחות החברה לעלות לאוויר תוך ארבעה חודשים, ובהשקעה נמוכה באופן ניכר מהפתרונות המתחרים. גם בפרויקטים שכבר בוצעו בארץ הוכחה יכולת להפעלת המערכת בייצור בזמנים קצרים יחסית.חודשים, ובהשקעה נמוכה באופן ניכר מהפתרונות המתחרים.

לפלטפורמה של RSA Identity Governance & Lifecycle שלושה רכיבים העיקריים:

1. RSA Identity Governance & Lifecycle – Access Governance

2. Provisioning – הקצאה והפקעה של הרשאות

3. SSO – הזדהות אחודה

הפתרון המקיף של RSA Identity Governance & Lifecycle נותן מענה עבור כלל המערכות ומשאבי הנתונים, ומיועד לעשות סדר בסבך האופייני של אבטחת מידע בסביבה ארגונית טיפוסית. הפלטפורמה בנויה על בסיס מוצק של מאגר זהויות מרכזי (XMDB) שמאחד ומנרמל נתוני זהות וגישה מכל מקורות המידע האפשריים. הפתרון מאפשר לארגונים לנהל את כל מחזור חיי גישת המשתמש למשאבים, באמצעות תהליך אחיד, רציף ואוטומטי – הכולל ניטור ובקרה של המצב הקיים, כמו גם את כל שלבי הבקשה, האישור, הבקרה, העדכון וההסרה של הרשאות. הפתרון מספק תצוגה אחידה וברורה עבור כל סוגי המשתמשים (עובדים מן המניין, עובדי קבלן, ולקוחות ), ונמצא מתאים ויעיל עבור ארגונים עם סדרי גודל של מיליוני זהויות, חשבונות והרשאות.

RSA Identity Governance & Lifecycle הוא חלק ממשפחת המוצרים של RSA. 

ליישום מהיר ואיכותי – קרא על חבילת השירות Aveksa Quick Start.

לפרטים נוספים פנו אלינו.