ניהול מדיניות סיסמאות

NetIQ Self Service Password Reset

** חברת NetIQ נרכשה ע"י Micro Focus

מערכת Self Service Password Reset של NetIQ מאפשרת למשתמשים לנהל את הסיסמאות שלהם באופן עצמאי, ללא תלות בשירותי תמיכה טכנית.

עם SSPR אין יותר צורך לוודא את זהות המשתמשים במהלך שיחה טלפונית למוקד התמיכה. במקום זאת, המשתמש מזדהה אונליין באמצעות מענה לסדרה של שאלות זיהוי שעבורן הוא הגדיר תשובות מבעוד מועד. רק לאחר תום ההזדהות הוא מובל לדף בו הוא יכול לשנות את הסיסמא שלו או לאפס אותה במקרה ששכח.

בין היתרונות העיקריים של המערכת ניתן למנות:

  • צמצום הוצאות תמיכה טכנית – צמצום משמעותי בכמות השיחות למוקד התמיכה הטכנית מוזיל באופן משמעותי את הוצאות ניהול המוקד ומאפשר זמן תגובה מהיר יותר לבעיות היותר קריטיות
  • שיפור ברמת אבטחת מידע – שאלות הזיהוי המותאמות ומוגדרות בהתאם לחוקת הסיסמאות בארגון מאפשרות הטמעה של רמת אבטחת מידע גבוהה יותר מאשר זו המושגת באמצעות הזדהות טלפונית של משתמשים.
  • שיפור בפרודוקטיביות ויעילות תהליכים – ממשק שירות עצמי לניהול סיסמאות וסינכרוניזציה אוטומטית מבטל את הצורך בשחרור נעילות והמתנה לסיסמא חדשה שתיכנס לתוקף.

 קישורים רלוונטיים:

קישור לעמוד המוצר באתר היצרן .