תוצאות אבקסה ל-2010

תוצאות אבקסה ל-2010

מאי 2, 2011

ספקית פתרונות ניהול זהויות והרשאות Aveksa מציגה צמיחה מרשימה ב- 2010.

Aveksa, ספקית מובילה של פתרונות Access Governance לבקרת ואכיפת הרשאות, המיוצגת בישראל על ידי פרולינק, הציגה צמיחה מרשימה במהלך השנה החולפת ומתכננת להרחיב את הפעילות הבינלאומית שלה במהלך 2011.

במהלך שנת 2010, Aveksa הגדילה את בסיס הלקוחות של ב- 50%, כש- 30% מהם משתייכים לרשימת ארגוני ה- Global 500. הכנסות החברה ברבעון האחרון של 2010 הציגו גידול של 100% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת (2009).

לאור הצפי להמשך הגידול המהיר בשוק ניהול הזהויות וההרשאות, Aveksa מתכננת להרחיב את הפעילות הבינלאומית של החברה בתחומי המכירות, ההנדסה והשירותים המקצועיים. כדי להוביל את הפעילות המתרחבת, מינתה החברה לתפקיד סגן נשיא ומנהל מכירות הבינלאומי, את אנדי ביירון, לשעבר סגן הנשיא למכירות בצפון אמריקה של BMC.

"במהלך השנה האחרונה, Aveksa צמחה מסטרט-אפ קטן לחברה מוכרת ברחבי העולם בתחום ה- Access Governance, באמצעות חדשנות ופתרונות מקיפים", אמר אנדי ביירון.

Aveksa מספקת את הפתרון המקיף ביותר לארגונים גדולים לבקרת ואכיפת והרשאות (Access Governance) ועוזרת לארגונים לעמוד בדרישות הרגולציה תוך בקרה מדויקת של כל מערך המשתמשים וההרשאות, בכל מערכות הארגון.

הפתרון מאפשר לארגונים לנהל את כל מחזור חיי גישת המשתמש למשאבים, באמצעות תהליך אחיד, רציף ואוטומטי – הכולל ניטול ובקרה של המצב הקיים, וגם את כל שלבי הבקשה, האישור, הבקרה, העדכון וההסרה. באמצעות הפתרון מחלקות ה- IT יכולות להפחית את מורכבות ניהול הגישה בארגון ולהגביר את היעילות התפעולית, תוך הפחתת הסיכון לחריגה מדרישות רגולציה. ארגונים מובילים במגזרי הפיננסים, הבריאות, הקימעונאות, האנרגיה, התקשורת, התחבורה והייצור, מסתמכים על Aveksa כדי לנהל בצורה יעילה את תהליכי הזהויות וההרשאות.

בישראל מיוצגת החברה על ידי פרולינק ניהול זהויות הפועלת באופן בלעדי בתחום ניהול זהויות ובקרת הרשאות.

 
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן